Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Τα σχόλια του κ. Οικονόμου στην ΝΕΤ

Για λόγους αντικειμενικότητας ιδού και το επίμαχο σημείο της εκπομπής Πρώτη Γραμμή. Ο κ. Οικονόμου ξεκινάει τον σχολιασμό του λέγοντας: "Την Κυριακή θα γίνει κόλαση στην Αθήνα!" Δείτε το βίντεο και κρίνετε μόνοι σας:



Την Δευτέρα μετά τον αγώνα ο κ. Οικονόμου, αφού έχουν γίνει πολλά τηλέφωνα, φαξ και e-mail διαμαρτυρίας από δρομείς, αρχίζει να αλλάζει γραμμή στην Πρώτη Γραμμή:
"Μα εμένα μου λες για τον Μαραθώνιο, εγώ είμαι οπαδός" λέει στον κ. Λυριτζή.



Να σημειώσω ότι προς τιμήν του ο κ. Λυριτζής διαχώρισε την θέση του και τις δύο ημέρες, ενώ ο κ. Οικονόμου όχι μόνο δεν ζητάει συγνώμη για το ατόπημα του αλλά προσπαθεί να μας πείσει ότι αναφερόταν "σε διάφορους Χλιμίτζουρες που κλείνουν τον δρόμο με πέντε ποδήλατα" κι όχι στον Κλασικό Μαραθώνιο, εκτιθέμενος ακόμα περισσότερο.

Υ.Γ. Ξεκίνησα αυτό το blog για να γράφω για θέματα που με εμπνέουν. Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που αναρτώ βίντεο για θέμα που με θλίβει και με θυμώνει, σας υπόσχομαι ότι δεν θα επαναληφθεί.

1 σχόλιο:

Δρομέας είπε...

Φίλε έχεις δίκιο
Δεν είχα δει το blog σου πριν φτιάξω το δικό μου. Το έχω αλλάξει.
Φιλικά Δρομέας
http://marathonodromos.blogspot.com/