Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Εβδομάδα 11 Προπόνηση 7/10

Αγώνας Ημιμαραθωνίου στην Πάτρα. Ξεκίνησα νωρίς το πρωί με το πούλμαν του συλλόγου μου. Είχαμε ευχάριστη συζήτηση με τους φίλους στην διαδρομή και φτάσαμε στην ώρα μας. Μετά την τουαλέτα και την προθέρμανση στάθηκα στην εκκίνηση και ο αγώνας άρχισε στις 11. Στα πρώτα 2 χιλιόμετρα που πηγαίναμε αντίθετα προς την κατεύθυνση του τερματισμού είχε λίγο κόντρα αέρα και κάποιες ανηφόρες γι αυτό προσπάθησα να πάω πιο χαλαρά για να μην "χρεωθώ" στον υπόλοιπο αγώνα. Δεν μπορώ να πω ότι τα κατάφερα να πάω χαλαρά αλλά δεν ένιωθα κούραση.

Στα επόμενα χιλιόμετρα μέχρι το 10ο ο ρυθμός μου ήταν σταθερός αλλά στην συνέχεια και όσο πέρναγε η ώρα άρχισαν να με φτάνουν αρκετοί δρομείς. Κατάλαβα ότι ή οι άλλοι ανέβαζαν τον ρυθμό τους ή εγώ έριχνα τον δικό μου ρυθμό. Μάλλον και τα δύο συνέβαιναν ταυτόχρονα μια και είδα σε ένα ψηφιακό ρολόι στην διαδρομή να γράφει θερμοκρασία 26 βαθμών Κελσίου. Αυτό όμως που έκανε την κατάσταση ακόμα χειρότερη για μένα ήταν η μεγάλη υγρασία. Έπινα όσα νερά μπορούσα στους σταθμούς και έβρεχα και το κεφάλι μου αλλά η κατάσταση μου συνέχιζε να χειροτερεύει. Προσπάθησα να ακολουθήσω κάποιους δρομείς που με προσπέρναγαν αλλά δεν μπορούσα.

Στο τέλος πριν την πλατεία με ενθάρρυνε ένας δρομέας που με προσπέρασε και γνωρίζοντας την διαδρομή από πέρσι άνοιξα όσο μου ήταν δυνατό τον ρυθμό μου στα τελευταία μέτρα. Το δικό μου χρονόμετρο έδειξε 1:31:29 γιατί αφαίρεσα κάποια δευτερόλεπτα όταν σταμάτησα να δέσω τα κορδόνια μου, ο επίσημος χρόνος μου ήταν περίπου 30 δευτερόλεπτα παραπάνω

Συμπεράσματα:
Για άλλη μια φορά επιβεβαίωσα ότι δεν μπορώ να τρέξω με αξιώσεις σε συνθήκες ζέστης. Παρόλη την πολύ μεγάλη μείωση χιλιομέτρων και προπονήσεων την εβδομάδα του αγώνα δεν ήμουν "φρέσκος" στον αγώνα. Επίσης έκανα βλακεία που δεν έκανα διπλό κόμπο στα κορδόνια μου, όπως κάνω πριν από κάθε αγώνα.

Η ενδέκατη εβδομάδα προπόνησης έκλεισε στα 43 χιλιόμετρα.

Στατιστικά:

Duration 1:31:29
Sampling Rate 1 s
Running Index 67

Energy Expenditure 1493 kcal
Number of Heart Beats 14365 beats
Recovery -85 beats
Minimum Heart Rate 83 bpm
Average Heart Rate 157 bpm
Maximum Heart Rate 169 bpm
Standard Deviation 5,6 bpm

Minimum Pace 19:21 min/km
Average Pace 4:20 min/km
Maximum Pace 3:35 min/km
Distance 21,0 km

Minimum Cadence 50 rpm
Average Cadence 94 rpm
Maximum Cadence 98 rpm

Minimum Altitude 5 m
Average Altitude 27 m
Maximum Altitude 47 m
Ascent 1468 m
Descent 1530 m
Slopes 3
VAM 963 m/h

Δεν υπάρχουν σχόλια: