Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Εβδομάδα 13 Προπόνηση 21/10

Αγώνας 14 χιλιομέτρων του ΣΔΥΠ στον Άγιο Κοσμά. Με λιακάδα και σχετική ζέστη, υγρασία και βρεμένη κατά τόπους διαδρομή. Η διαδρομή ήταν σχετικά επίπεδη με 2-3 ανηφόρες και άλλες τόσες κατηφόρες μέσα στο αεροδρόμιο. Στα τελευταία χιλιόμετρα η γέφυρα ήταν μια ευχάριστη αλλαγή από τα συνηθισμένα στους αγώνες δρόμου και ο αγώνας έκλεινε με χίλια και κάτι μέτρα στο πλακόστρωτο και 300 μέτρα στον στίβο. Ξεκίνησα προσεκτικά για να μην υπερβάλω και να φυλάξω δυνάμεις και μπαίνοντας μέσα στο χώρο του αεροδρομίου βρέθηκα να κυνηγάω ένα γκρουπ δρομέων μπροστά μου.

Στην δεύτερη στροφή άνοιξα λίγο τον ρυθμό προσπαθώντας να ακολουθήσω έναν δρομέα που με πέρασε κάνοντας την αλλαγή, δεν τα κατάφερα αλλά με τράβηξε να πάω λίγο πιο γρήγορα. Μετά την δεύτερη αναστροφή εκμεταλλεύτηκα όσο μπορούσα την κατηφόρα και κρατήθηκα για την γέφυρα. Η ράμπα της ανόδου ήταν πολύ προοδευτική και δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα και η ράμπα της καθόδου ήταν ευχάριστη με τις στροφές της (μου θύμισε λίγο τραινάκι του λούνα παρκ).

Μπαίνοντας στον Άγιο Κοσμά στο πλακόστρωτο με πέρασαν 2 δρομείς που πήγαιναν μαζί αλλά δεν κατάφερα να τους ακολουθήσω. Φτάνοντας στον στίβο για τα τελευταία 300 μέτρα άκουσα να με φτάνει ένας ακόμα δρομέας. Τον είχα πίσω μου σε όλο τον αγώνα και φτάνοντας στην στροφή στα 150 μέτρα με είχε περάσει και είχε βρεθεί μπροστά μου. Αποφάσισα να μην χάσω κι άλλη θέση στον αγώνα (αποφασισμένος να ρισκάρω τον εμετό που ξέρω από προηγούμενες δρομικές εμπειρίες ότι με πιάνει όταν ξεπεράσω το 100%) και έκανα το τελικό σπριντ περνώντας τον στα τελευταία μέτρα. Μόλις πέρασα την γραμμή του τερματισμού πραγματικά μου ήρθε τάση για εμετό και έπεσα στα τέσσερα, αμέσως με πλησίασαν δύο φίλοι δρομείς για να με βοηθήσουν, μόλις συνήλθα λίγο τους είπα ότι ήμουν καλά και σηκώθηκα για να πάω για μασάζ (άλλη μία εξαιρετική υπηρεσία του αγώνα).

Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση μου, ο χρόνος μου ήταν κάτω από τα 58 λεπτά και το αποτέλεσμα είναι μέσα στα πλαίσια των προγνωστικών μου για τον Μαραθώνιο. Ιδιαίτερα ευχάριστη ήταν η συνάντηση με φίλους και συναθλητές, τα είπαμε και διασκεδάσαμε μαζί πριν και μετά τον αγώνα.


Η δέκατη τρίτη εβδομάδα προπόνησης έκλεισε στα 57 χιλιόμετρα (μειωμένα λόγω του αγώνα).

Στατιστικά:

Duration 0:57:58
Sampling Rate 1 s
Running Index 68

Energy Expenditure 991 kcal
Number of Heart Beats 9335 beats
Recovery -84 beats
Minimum Heart Rate 68 bpm
Average Heart Rate 161 bpm
Maximum Heart Rate 177 bpm
Standard Deviation 6,7 bpm

Minimum Pace 13:38 min/km
Average Pace 3:55 min/km
Maximum Pace 2:55 min/km
Distance 14,7 km

Minimum Cadence 52 rpm
Average Cadence 96 rpm
Maximum Cadence 104 rpm

Minimum Altitude 41 m
Average Altitude 69 m
Maximum Altitude 100 m
Ascent 970 m
Descent 735 m
Slopes 3
Grade % -0,1 %
VAM 1004 m/h

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μερααα....
Minimum Pace 13:38 min/km
Average Pace 3:55 min/km
Maximum Pace 2:55 min/km
Distance 14,7 km

γιατί απόσταση ......14,7;

Απ όσο ξέρω, πάνω απο 14 δεν ήταν.

Φλύαρος είπε...

Δεν ήταν παραπάνω ακριβώς 14 χιλιόμετρα ήταν ο αγώνας. Απλά δεν ήταν σωστά καλιμπραρισμένο το foot-pod του Polar γι αυτό και το λάθος.